Csütörtök, 2024-05-02, 8:17 AM

money-business!

Honlap-menü
Naptár
«  Augusztus 2012  »
HKSzeCsPSzoV
  12345
6789101112
13141516171819
20212223242526
2728293031
Körkérdésünk
Értékeld honlapomat
Összes válasz: 21
Mini-chat
Statisztika

Online összesen: 1
Vendégek: 1
Felhasználók: 0

Nyitólap » 2012 » Augusztus » 23 » Új infó a Supaplex 3-ról.
11:52 PM
Új infó a Supaplex 3-ról.
Szóval a teendő, hogy kell gyártani egy alfát, amely tartalmazza azokat a funkciókat, hogy fizetős webes játék legyen. Facebook oldalt kell gyártani, mondjuk az iwipa alkalmazással, hamar megvan, utána belinkelni a visual studioban megszerkesztett játékot, ami nagyon alap, jóformán csak a menürendszert tartalmazza eleinte és beállítani a bankkártyás fizetési lehetőséget. Iwipa szerencsére támogatja a különböző mobil platformok használhatóságát. Beállíthatjuk hogy a 4 platform közül, melyek a támogatottak. Idővel futnia kell az összesen, mivel a mobil szegmenst sokkal elterjedtebben használják. Érdemes egyből az egyiket megneveznünk és egyből arra optimalizálni is, de persze mivel visual studioban készül a progi, így azt bármilyen weblapn meg lehet később osztani, mint a facebook, de lehet saját host is. A facebookot azért is ajánlom, mivel meg lehet adni admin jogokat a felhasználóknak, hogy lássák a weblapot az userek és mindenki könnyen kezelheti és lehet témázni is. 
A beléptető rendszer miatt, javasolt, mivel nem kell a felhasználók adatbázisával foglalkozni és email rendszert építeni. 
A játék grafikai alapokon eleinte tartalmazzon egy bázis helyiséget 3d-ben, nem túl nagyot és itt kiépíteni a játék lehetőségeit, később persze ezt szét lehet osztani, szépítgetni, nem ez a lényeg, hanem az, hogy kiépítsük a játék infrastruktúráját. 
Úgy mint viselhető tárgyak készítése fejlesztése, melyekre külön szétosztanánk a képesség fákat és ahogy fejlődnek, úgy fejlődik a karakter skill is. Ezeket ellenfelek begyűjtéséből vagy megsemmisítéséből szerezhetjük. Begyűjtési lehetőséget a csapdákkal érhetjük el és ezeket is a bázison lehet buherálni vagy építeni. A befogott ellenfelekkel több itemet lehet kinyerni, mint ha csak megsemmisítjük őket, mert akkor csak alap itemeket dobál, de így más kategóriák is beszerezhetőek, mint magasabb szintű itemeket, melyekkel tuningolhatjuk a karakterünk tárgyait, csapda képességeit. Csak ezek a tárgyak nyomják a statot fel és több irányba lehet őket specializálni, ettől függ, milyen style lesz a karakter kinézete és milyen fajta skiljei lesznek. Az erősségük a a style kombókból adódik, mint egy ruha szett jellemzője. 
A térkép kinézete, mindenképpen 3d-s legyen, mivel mmo-t szeretnénk és kényelmesen játszható legyen mobilon. Autó fókuszos kamerarendszerű. Lazán elegendő egy olyan grafika, mint amilyen a Kings bounty facebookos játék. A dungeonoknak nagyon jó lehetne ez a 3d, ahol kiépítjük a feladatokat, mely hasonlít a régi supaplex filingre, csak itt végre a földön járunk és dinamikus ellenfelek és csapdák lesznek, na meg a tárgyak melyekkel előnyhöz juttathatjuk a csapáinkat. Egy gagyi csapda kiépítése egyszerűbb, de nem biztos, hogy sikerrel jár és mi menekülhetünk tovább, mindaddig, míg be nem fogjuk. Persze használhatjuk a skiljeinket támadásra, de ha megöljük és nem elfogjuk, akkor nem kapunk pazar itemeket és mehetünk a pénzvásárlós helyiségbe, mely csak a bázison érhető el, mint sok minden más is. A dungeonoknak továbbá, kell még egy környezetváltozós hangulatot is gyártani, repkedő bónuszokkal és anomáliákkal, melyek meglepetés szerűen nehezítik életünket vagy könnyítik. Több fajta dungeon létezik majd, hogy több játék mód lehessen, hogy ne hurrogják le a játékot milyen gagyi. Ellenfél befogósdi, labirintusdi stb... 
A dungeonok kívüli világ már más milyenek, mivel mmo ezért látni kéne a többi játékost is amint rohangálnak. Nem is rohangálnak, hanem inkább szenvednek, mert nem olyan map kell, ahol a bási körül a-ból b-be rohangálnak a dungeonok közt, hanem akadálypályákon kell túljutniuk, melyek dinamikusak, ami formálódik a játék elemekhez, animációkhoz. Beszerezhetőek lesznek itemek is, melyekkel egyszerűbben utazhatunk a supaplex világában és itt ismerkedhetnek a facebook játékosok egymással, de dungeonban csak az előírt szövegeket használhatják, hogy segítsék egymást vagy éppen szivassák biggrin 
Igen co op rendszerű dungeonok is kellenek, játékos játékos elleni dungeonok is, ahol nem a fő mappon szórakozik valaki, hogy megnehezítse a játékosok életét, hogy elérjék a következő bázist útjuk során. Az új bázisok új lehetőségeket rejtenek magukban. 
Röviden enyi, a lényeg, hogy kell az alap és onnantól kezdve összeszedni magunkat és túljutni az alfától a bétáig, mert elég nagy mappot és rengeteg dungeont kell kitalálni. Összecsoportosulunk a bétában és a játékba épített item generátorral és rajzolóval haladunk, csoportokban és bővíthetjük is a játékot közben újabb elemekkel, ellenfelekkel, ötletekkel, ez csak egy alap gondolat, hogy mitől lesz mmo, de mégis dungeon! biggrin
Megtekintések száma: 1659 | Hozzáadta: Pénzteremtő
Összes hozzászólás: 5
1 Pénzteremtő  
0

2 ntamas  
0
alig varom :D

3 Pénzteremtő  
0
Nagyon jó lenne tudsz szerezni programozókat hozzá?

4 Pénzteremtő  
0
Tudsz programozókat hozzá?

5 Pénzteremtő  
0
leírnád érthetőbben is?

Név *:
Email *:
Kód *: